lunes, 8 de marzo de 2010

PREGUNTES AMB RESPOSTA

Vaig formular una pregunta a un fòrum sobre gimnàstica rítmica, i m'han contestat tres persones. Aquest article és per comentar les respostes de la gent que m'ha contestat la pregunta, però també per veure l'opinió de la gent i si és diferent de la meva. Ho vaig escriure en castellà perquè previament havia mirat altres entrades al fòrum i vaig observar que totes estaven en castellà.

La pregunta que vaig fer és aquesta:
Cuál creéis que es el mejor equipo de gimnasia del mundo? Y la mejor gimnasta? Os agradecería que me contestárais. Gracias :)


Les respostes van ser:

- para mi el mejor equipo es bielorrusiaa!
y la mejor gimnastaa BESSONOVAA!! anq ya este retirada....de las actuales Kanaeva y Rinsenson

-el mejor equipo del mundo es rusia y la mejor gimnasta antes bessonova y ahora risenson ( porque es muy expresiva) y sin duda kanaeva


-equipo: bielorrusia, italia

gimnasta: bessonova, melitina staniouta



Totes han tingut la mateixa opinió en quant a la gimnasta, o almenys l'han posat com una opció, ja que està retirada ara mateix, però jo també crec que la millor gimnasta d'abans era Bessonova.
També han posat altres opcions com Kanaeva, Rinsenson i Melitina Staniouta, que són unes gimnàstes que a mi personalment també m'agraden molt.


A la pregunta del millor equip de gimnàstica rítmica del món m'han contestat que els millors equips per elles són Bielorrúsia, Italia i Rússia. El que m'agrada més a mi és l'equip Bielorrús, he coincidit amb dues de les respostes.


M'ha agradat veure que a diferents persones de diferents parts d'Espanya els hi agraden els mateixos equips i les mateixes gimnastes que a mi.




No hay comentarios:

Publicar un comentario