viernes, 5 de marzo de 2010

ELS MILLORS BLOGS DE 4T

Després de mirar bé tots els blogs, he arribat a la conclusió que el que m'ha agradat més és el del Sergi Ribes, titulat "LA MOTO I JO", on podem trobar tot tipus d'informació sobre les motos, i és bastant complet, diguem-ne que està ple d'escrits que et poden solucionar els dubtes, coses interessants sobre aquest vehicle, la història de la moto, un article molt interessant sobre tipus de pneumàtics, etc. És un blog que dóna gust de llegir.


Un blog que també m'ha agradat molt, és el de la Laia Codines, titulat "CINEMA, IMATGE EN MOVIMENT", on tenim moltes coses sobre aquest art, el cinema. Hi ha diferents articles com el començament del cinema, els actors i les actrius presents i passats, i un article sobre una pel·lícula (El camino).
El que m'ha agradat més del seu blog, ha sigut el comentari de l'enquesta, ja que ha comentat totes les gràfiques, i ha donat molta informació sobre el cinema.


El següent blog que comento, i m'ha agradat bastant també, és el de la Sandra M Garcia, amb el títol "LA DANSA CONTEMPORÀNIA", on el que m'ha agradat més és el seu podcast, ja que és original perquè també hi ha fotos d'ella exercint la dansa. El que he vist que és bonic de veure, és el logo, ha posat un fons que està molt bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario