domingo, 7 de marzo de 2010

ENQUESTA SOBRE GIMNÀSTICA RÍTMICA

Estic fent aquesta enquesta per saber el coneixement de la gimnàstica rítmica actual. És fàcil de contestar, i es pot fer en dos minuts, si tens aquests dos minuts t'agrairia que la contestéssis. Gràcies.




RESULTATS DE L'ENQUESTA

Després d'uns quants dies, ja tinc els resultats de l'enquesta. Moltes gràcies a tots els que em vau contestar, i sento la meva pressa per fer-vos contestar els últims dies!

La primera gràfica ens mostra la gent que li agrada i no la gimnàstica rítmica.


La majoria de la gent, li dóna un aprovat, és agradable saber que a la gent li agrada una cosa que a tu t'encanta, i poder parlar amb ells sobre aquest tema.
De la gent que no li agrada, he vist que una gran part ha posat un 1, he vist que no són gaire aficionats d'aquest esport, però la gent ha sigut bastant sincera donant la seva pròpia opinió personal.





La gràfica de la pregunta: "Has practicat mai la gimnàstica rítmica?" És bastant interessant, ja que la gimnàstica rítmica no és un dels esports més exercits i han contestat que l'han practicat 10 persones de 21, per mi aquest ja és un nombre bastant alt, tenint en compte que la gimnàstica rítmica és un esport vocacional, que necessites algunes coses indispensables per poder-la practicar, com per exemple, l'elasticitat. També tinc en compte que moltes persones que m'han contestat l'enquesta són nois, i la gimnàstica artística no és un esport molt popular entre ells.





Encara que el tema de l'enquesta sigués la gimnàstica rítmica, em va semblar interessant veure quins estils de ball prefereix la gent.


He vist que la major part de la gent prefereix la dansa moderna (hip hop, funky, break...), deu ser que la gent que m'ha contestat l'enquesta és mes moguda, i li agrada més aquest tipus de ball i música.
Vuit persones m'han contestat que no els hi agrada ballar, això s'hauria de sintetitzar millor, perquè crec que a tothom li agrada ballar, sigui d'una manera o una altra, deixant a part si ho fa bé o malament. També és probable que la majoria de persones que han contestat que no els hi agrada ballar siguin nois, perquè entre ells no hi ha tant afany de ballar com entre les noies.
La gimnàstica rítmica ha quedat en tercer lloc, amb 7 persones de 32 que trien com a opció aquest tipus de ball. M'esperava que aquest número fos mes alt, ja que a mi és el que m'agrada més, però he vist que la dansa moderna guanya de molt a la gimnàstica rítmica, i encara guanya de més a la dansa clàssica.
He pogut veure també que la gent no està tan interessada en la dansa clàssica (ballet, jazz...), he arribat a la conclusió que a la gent li agrada més el ball mogut i ràpid.




A la pregunta: "Creus que la gimnàstica rítmica és una bona manera d'exercitar el cos?" la majoria de gent m'ha contestat el que m'esperava.

La major part de gent, concretament un 78% (24 persones) han contestat que si, perquè exercites totes les parts i músculs del cos. Aquesta era la resposta que trobava idònia, però no puc pretendre que tothom contesti el mateix, cada persona és lliure de pensar el que vulgui.
Les altres respostes han quedat minimitzades amb el gran percentatge de l'altra. Un 13% de la gent (4 persones) ha contestat que ho troba una tonteria, i el 9% restant (3 persones) han respòs que no, perquè no els agrada ballar.
He arribat a la conclusió que la gran majoria de la gent pensa que és un bon esport per tonificar i exercir el cos.




I per últim, la gràfica de la gent que m'ha contestat l'enquesta i els dies que me l'han contestat.

2 comentarios:

Laia dijo...

enquesta contestada;)
espero que tu també contestis la meva sisplau!
m'agrada aquesta plantilla o com se'n digui, un petoo:)

Sandra dijo...

Carinyo! t'he contestat l'enquesta :)
unbesito(L)
t'estimo!

Publicar un comentario